Friday, December 24, 2010

Vintage love



We may have drifted apart for so long, way too long, but I assure you, you were never forgotten, my love.



I've missed holding you in my hands.



I've missed looking through your eyes and seeing the world for all its beauty.




I've missed how you graciously wink at the bright daylight.




I've missed the way we used to roam the city together, it was you and me against the world.



I've missed the way you always kept me waiting... but it all always worth the wait.



Now that I found you again, I'm not letting you go.











Seriously... what did you think I was talking about?

11 comments:

Elrond said...

Αυτή τη μηχανή έχω και εγώ!!!!! Ζόρικη, αλλά καλή!!!:pPpP

Я верю в Сталина said...

Χρόνια πολλά!!!!!

Να είναι τα Χριστούγεννα αυτά τα καλύτερα της μέχρι τώρα ζωής σου...

Μη μου πείς ότι την αγόρασες κι από τη Ρουμανία, κιόλας...

amfipolos said...

Καλημέρα καλημέρα, Χρόνια Πολλά!

Elrond, φοβερή μηχανή! Το υποψιαζόμουν ότι κι εσύ zenit έχεις, ήταν για την εποχή της από τις καλύτερες! Και εξακολουθεί να είναι, φυσικά! Μήπως ξερεις όμως πού μπορώ να βρω μπαταρία για το φωτόμετρο;;; Μετά από 15 χρόνια αποφάσισε να τελειώσει, και δεν είμαι σίγουρη πού μπορώ να βρω... Με βλέπω να παίρνω τους δρόμους με την μπαταρια στο χέρι...
Καλά Χριστούγεννα!!

Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου Μάρκο! Σου εύχομαι να περάσεις πολυ όμορφα και ξέγνοιαστα!
Όχι όχι, δεν την αγόρασα από την Ρουμανία... για την ακρίβεια δεν την αγόρασα καθόλου! Μου την έδωσαν κάποτε για το μάθημα φωτογραφίας της σχολής και δεν μου την ζήτησαν ποτέ πίσω. Την αγαπώ πολύ αυτήν την μηχανή... δεν είναι πολύ γλύκα;;; :)

Και πάλι χρονια πολλά παιδιά!

happypepper said...

Καλή Χρονιάααααααααααααααα!
με κέφια πολλάαααααααααααααααααα!
Ο γνωστός καθηγητής με τη μηχανάρα και τα μουστακομούσιαστην έδωσε βρε άταχτο κορίτσι;;χαχαχαχαχαχαχα!
ροκ κι οι 2 σας!
φιλιά!
ΥΓ
Αμάν αυτή η λεκτική επαλήθευση. Μου σπάει τα νεύρα!"hotechi", skata!

amfipolos said...

Εεεεεεεεεεεε καλώς τον Πιπέρη!!!
Καλή χρονιά και πάλι βρε φίλεε!!
Καλά δεν ξέρεις πώς γέλασα με την περιγραφή και τα μουστακομούσια!! Ροκ όντως! Πόσο μου έχετε λείψει όλοι δεν μπορώ να σου περιγράψω...
Άντε ρίξε σήμα να τα πούμε καμμιά μέρα τώρα που μπήκε το 11!
Υστερ(ικ)όγραφο: Γρρρ αν ξέρεις πώς βγαίνει η λεκτική επαλήθευση να μου πεις, είναι μια ΒΛΑΚΕΙΑ και μισή!
Φιλιά πολλά σε όλη την κομπανία!

Я верю в Сталина said...

settings - comments - show word verification for comments: NO...

amfipolos said...

........... τόσο απλό ήταν;....
γεια σου ρε Μάρκο...

Я верю в Сталина said...

we are here to aim... :)))

amfipolos said...

αν και καστανή, μερικές φορές αισθάνομαι λίγο σαν ξανθιά! :P
μάλλον το έχω το γονίδιο!

Я верю в Сталина said...

Aααα εσύ ξέρεις...

ξανθό γονίδιο; σουηδέζα; :))))

amfipolos said...

Ελληνέζα!! και πολύ φανατική!
τώρα το γονίδιο ποιος ξέρει... :P